
בעוד יום שני כחול יכול להיות הזדמנות טובה לעורר מודעות ולעודד פעולה, בריאות הנפש היא נושא רב שנתי והיא נושא שאנו עושים מאמצים להתמודד איתו באחריות ב- RingCentral. בתרבות הפופולרית, יום שני השלישי של ינואר צבוע בכחול כפי שהוא סבור על ידי כמה שהוא היום הכי מדכא בשנה. למרות שלרעיון זה אין כמעט שום בסיס למעשה - הנוסחה המשמשת לזיהוי התאריך לא מקבלת שום אמינות מצד מדענים, ההכרה החברתית של מועד בו ניתן למקד כוונות חיוביות יכולה להיות יוזמה מועילה. עסקים רבים משתמשים בתאריך כעל סיכוי לעורר מודעות לבריאות הנפש בקרב עובדיהם, תוך שהם מבצעים פעילויות לגיוס תרומות או קמפיינים כמו 'p'. עבור רבים מאיתנו, ינואר מרגישה כחודש ארוך. לאחר חופשת חג המולד, יחד עם ההוצאות והפינוקים שלה, ינואר יכול להיות חודש של מזג ומגבלה. יום המשכורת יכול להראות רחוק. הלילות עדיין ארוכים, הטמפרטורה יורדת; המרכולים כבר מקדמים פינוקים של חג הפסחא אך הקמפיינים מרגישים ציניים. חופשת הקיץ מופיעה רחוקה. כדי להכיר בסיבה, לעזור לשמור על מורל גבוה ולגייס קצת כסף למטרות צדקה מתאימות, התכנסנו כדי לעשות משהו שאנחנו ממש טובים בו: אכלנו עוגות. יש אנשים שקנו עוגות, יש אנשים שהביאו צלחות, חלקם אפילו אפו בבית. באמצע הבוקר אנו משמיעים את הקריאה המעודדת אנשים לנגוס ביס לאכול ולתרום לקופסת האיסוף. בסופו של יום, ספרנו את הכסף מהקופסה ושלחנו אותו לעבר p, צדקה למודעות לבריאות הנפש. מיינד מספק עצות ותמיכה להעצמת כל מי שחווה בעיות בריאות נפשיות. זה גם מבצע קמפיינים לשיפור השירותים, העלאת המודעות וקידום ההבנה סביב בריאות הנפש. מטרות הצדקה משתלבות בדיוק במטרותינו להעלות את המודעות סביב דיכאון, לחץ ובריאות נפשית בכלל. ב- RingCentral אנו מאמינים שחשוב שנקדם את בריאות הנפש - לא רק ביום זה, אלא כל השנה - ושאנשים יודעים שתמיכה תמיד זמינה בחופשיות, בין אם מדובר בשיחה עם מנהל קו או עמית, או שימוש בויטאלי רפואי פרטי. באמצעות תוכנית סיוע לעובדים שלנו, תמיד יש עזרה ואף אחד לא צריך לסבול בשקט. כדי להסב את תשומת ליבך למטרה (קל ללכת לאיבוד בסערת הפעילות המשרדית) קבענו לקולגות שלנו ללבוש כחול לעבודה, לפי נושא 'יום שני כחול'. למרות שהמשרד היה שקט בגלל ה"קיק-אוף "השנתי שלנו, הצלחנו להרכיב קבוצה לצילום אופציה - בדוק אותם בתמונה למעלה! ליתר דיוק, חילקנו הודעות בכלי התקשורת הפנימי שלנו שהזכירו לכולם לשתף את 'קודוס' עם עמיתים כדרך להביע הכרת תודה. כפי שאמרתי בעבר - לוקח רק שנייה לומר "תודה" או "עבודה טובה", אבל זה יכול להוות רושם מתמשך. האם אתה או עמיתיך השתתפת בפעילות בנושא העלאת מודעות נפשית ביום שני כחול / בריאות? מה אתה עושה כדי לקדם איזון בין עבודה ובריאות לחיים בארגון שלך? השאר את ההערות שלך למטה - אשמח לשמוע ממך.
Comments
Post a Comment